RETOURNEREN EN RUILEN

Retourbeleid

We hopen dat je verliefd bent op je Culet Jewellery item. Als je van gedachten verandert, houd er dan rekening mee dat ons retourbeleid als volgt is:

  1. Ons retourbeleid is14 dagen. De periode van 14 dagen gaat in op de dag dat u uw artikel ontvangt. Als uw bestelling meer dan één artikel bevat, gaat de periode van 14 dagen pas in nadat u alle artikelen in uw bestelling heeft ontvangen.
  2. Neem contact op om ons te laten weten dat u uw artikel wilt retourneren.
  3. Nadat u contact met ons heeft opgenomen, heeft u 14 dagen om het artikel naar ons terug te sturen.
  4. Stuur het artikel indien mogelijk terug met de originele verpakking - doos en zakje.
  5. U kunt het artikel in het comfort van uw eigen huis passen, maar het artikel moet nieuw, ongedragen, ongebruikt en onbeschadigd worden geretourneerd.
  6. Wij kunnen de retourzending voor u regelen voor een bedrag van €8,99. Dit bedrag zal in mindering gebracht worden op het door ons terug te betalen bedrag. Wij zullen dan zorgen dat het product veilig en verzekerd met een verantwoorde vervoerder kan worden geretourneerd.
  7. U heeft ook de mogelijkheid om uw eigen retourzending te regelen; dit is echter op eigen risico en eigen rekening. Wij raden u aan om een verantwoorde post service te gebruiken zodat u uw sieraad aangetekend kunt versturen, zodat u verzekerd bent in het geval van diefstal.
  8. Piercings en oorbellen kunnen worden geretourneerd, echter zijn wij genoodzaakt vanwege hygiëne om kosten voor de reiniging in rekening te brengen. Dit betreft een bedrag van €10.
  9. Houd er rekening mee dat artikelen die online zijn gekocht niet kunnen worden geruild of geretourneerd in Culet-winkels of verkooppunten.
  10. Houd er rekening mee dat: gegraveerde of custom items kunnen niet worden geruild of teruggestuurd.

Hoe kan ik mijn artikel retourneren?

Neem contact op om de retourzending van uw artikel te regelen.

We zullen uw terugbetaling verwerken zodra uw artikel aan ons is geretourneerd of zodra u het bewijs van verzending met ons deelt. Uw terugbetaling zal worden verwerkt met dezelfde betaalmethode die is gebruikt voor uw oorspronkelijke bestelling, tenzij u uitdrukkelijk akkoord gaat met een andere methode. Er zijn geen extra kosten voor uw terugbetaling. Houd er rekening mee dat er een vertraging kan optreden bij het terugkrijgen van de betaling op uw bankrekening, afhankelijk van de betalingsmethode die u heeft gebruikt.

UITWISSELING

 Neem contact op om uw artikel te ruilen.

Als je een cadeau hebt ontvangen en dit wilt ruilen voor iets anders, voeg dan een aankoopbewijs of cadeaubon toe. Als je deze niet hebt, alsjeblieft Neem contact op

Houd er rekening mee dat gegraveerde of custom items niet kunnen worden geruild.

Helaas kunnen we geen omruilingen verwerken van artikelen die online zijn gekocht bij Culet-winkels of verkooppunten.

GARANTIE BELEID

Hoge kwaliteit is waar het bij ons om draait - en we zijn ervan overtuigd dat u zult genieten van de hoge kwaliteit van onze producten, evenals van de prachtige ontwerpen.

Al onze sieraden zijn volgens de wet gekeurd bij Waarborg Holland, Europe's Assay Office. Dit zorgt ervoor dat elk artikel dat u bij ons koopt, gecertificeerd is als hoogwaardig en authentiek.

Elk item dat u bij Culet Jewellery koopt, wordt gedekt door een garantie van 12 maanden vanaf de aankoopdatum. Deze garantie is geldig met uw aankoopbewijs. Als je aanspraak wilt maken op je garantie, ga dan altijd met je aankoopbewijs terug naar de winkel waar je je sieraad hebt gekocht. Uw garantie dekt schade die ontstaat door normaal gebruik van uw sieraad. Diamanten die uit de zetting verdwijnen, worden gedurende drie maanden na aankoop kosteloos vervangen. Hierna kan er een toeslag in rekening worden gebracht. Om een reparatie te regelen, alstublieft neem online contact met ons op of bezoek een van onze winkellocaties. We streven ernaar om je gerepareerde artikel binnen 3 weken naar je terug te sturen.

Voor artikelen die zijn gekocht bij juweliers die merkartikelen van Culet Jewellery verkopen, geldt hetzelfde garantiebeleid als hierboven vermeld.

Voor ons volledige garantiebeleid, zie onze: voorwaarden.

Artikelen die buiten de garantieperiode vallen, kunnen nog steeds worden gerepareerd, maar er kunnen kosten aan verbonden zijn. Neem contact op voor meer informatie.